
Споживачі водопостачання та водовідведення у місті Дніпро накопичили борги на суму понад 800 мільйонів гривень. Підприємство, яке надає ці послуги, вирішило піти на зустріч боржникам і запропонувати укласти договір про реструктуризацію. Для отримання деталей щодо цього процесу, споживачам потрібно звернутися до абонентського відділу підприємства, який працює у кожному районі міста.
Головний інженер Комунального підприємства "Дніпроводоканал" Юрій Рескаленко, дев'ятого жовтня провів перевірку роботи абонентського відділу в Соборному районі, як черговий по місту.
«Наше підприємство продовжує надавати послугу водопостачання та водовідведення у повному обсязі. Натомість маємо колосально велику суму заборгованості наших абонентів. Тому закликаємо мешканців Дніпра розрахуватися і не накопичувати боргів», - прокоментував Юрій Рескаленко.
За словами начальниці абонентської служби «Дніпроводоканалу» Соборного району Ольги Хавлюк, мешканці району заборгували 91 млн грн.
«При укладанні договору на реструктуризацію дотримуємося індивідуального підходу. Спілкуємося з боржником і визначаємо на скільки розбиваємо оплату. Але вимога по термінах – не більше ніж на три роки. Водночас потрібно сплачувати і поточні рахунки», — зазначила Ольга Хавлюк.
Під час інспекційного об’їзду черговий по місту відвідав і пункт незламності одного з комунальних підприємств (вул. Бориса Кротова, 15-А).
«Це один із шести пунктів незламності, які облаштувало комунальне підприємство. Тут є все необхідне на випадок відсутності електроенергії. Серед іншого облаштовано місця для сидіння, багато розеток для підзарядки гаджетів, аптечка, вода, чайник, дитячий куточок. Головне – є генератор. А ще – пічка», — додав черговий по місту.