У Дніпрі розповіли, як діяти у випадку втрати посилки на пошті

Опубликовано Треплов Валерий - вт, 05/03/2024 - 08:25
о

Відповідно до статті 32 Закону України «Про поштовий зв’язок» за невиконання чи неналежне виконання послуг оператори поштового зв’язку несуть перед користувачами відповідальність. Які права є у споживачів, розповіли в департаменті правового забезпечення Дніпровської міськради.

  • За повну втрату реєстрованих поштових відправлень без оголошеної цінності – відшкодування вартості послуги поштового зв’язку та штраф у розмірі 100% відсотків вартості такої послуги.
  • За часткову втрату (пошкодження) реєстрованого поштового відправлення без оголошеної цінності – відшкодування вартості послуги поштового зв’язку пропорційно до маси втраченої або пошкодженої частини вкладення шляхом ділення розміру ціни (тарифу) за пересилання на чисту масу вкладення та штраф у розмірі 100% відсотків вартості послуги поштового зв’язку.
  • За повну втрату реєстрованого поштового відправлення з оголошеною цінністю – відшкодування збитків у розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення, вартості послуги поштового зв’язку та штраф у розмірі 50 відсотків вартості такої послуги.
  • За часткову втрату (пошкодження) реєстрованого поштового відправлення з оголошеною цінністю – повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуги поштового зв’язку та штраф у розмірі 50 відсотків вартості такої послуги. У разі відсутності опису застосовується норма абзацу третього цієї частини.
  • За невиплату грошей за поштовим переказом, порушення строків пересилання поштового переказу – відповідно до закону.
  • За несвоєчасну доставку реєстрованих поштових відправлень усіх видів – штраф у розмірі 25 відсотків вартості послуги поштового зв’язку.
  • У разі порушення встановлених строків пересилання поштових відправлень повітряним транспортом – відшкодування у розмірі різниці плати за пересилання повітряним транспортом та плати за пересилання наземним транспортом та штраф у розмірі 25 відсотків вартості послуги поштового зв’язку.
  • Вартість попередньо оплачених користувачем послуг, що фактично не були йому надані, відшкодовується користувачеві у повному обсязі на підставі квитанції чи іншого документа про оплату цих послуг.

Оператор поштового зв’язку не несе відповідальності за поштові відправлення, якщо:

  • поштове відправлення підлягає вилученню, конфіскації або знищенню відповідно до закону;
  • втрата або пошкодження вкладення поштового відправлення сталися внаслідок дії обставин непереборної сили (землетрус, ураган, повінь тощо);
  • нестача або пошкодження вкладення поштового відправлення сталися внаслідок порушення відправником встановлених законодавством обмежень щодо пересилання предметів та речей;
  • поштове відправлення (поштовий переказ) видано (виплачено) адресату під розписку про одержання;
  • заяву про розшук поштового відправлення (поштового переказу) подано до об’єкта поштового зв’язку після спливу шести місяців з дня приймання такого поштового відправлення;
  • поштове відправлення з оголошеною цінністю прийнято від відправника закритим, оболонка поштового відправлення, печатка чи пломба відправника не пошкоджені, а маса поштового відправлення відповідає масі, визначеній під час його приймання до пересилання.

За матеріалами Наше Місто.