
Типова проблема будь-якої автомобільної оптики через кілька років використання — вона стає каламутною, непрозорою і світить набагато гірше. Типове рішення, яке пропонують виробники: заміна усієї фари. Однак у нашій країні далеко не кожен автовласник може дозволити собі купувати комплект нових фар на Ланос кожні 3-5 років навіть за найкращими цінами на Avto.pro. І навіть різноманітні процедури відновлення оптики, які навперебій пропонують автосервіси, не кожному по кишені. Добре, що у вік доступного інтернету можна знайти доступну інструкцію в будь-якому форматі і зробити все самостійно. Плюс у тому, що це справді дешево — заплатити доведеться лише за матеріали. Однак є і мінуси: серед безлічі різноманітних мануалів важко знайти такі, що вселяють довіру, і дуже просто напортачити, прислухавшись до порад профанів.
Не робіть цього з фарами ніколи!
Будь-яка процедура відновлення автомобільної фари складається з двох частин: саме відновлення та захист результату. З першою частиною зазвичай немає ніяких проблем. Методи очищення та полірування відрізняються, але результату, як правило, досягти легко: через деякий час фара стає як нова на вигляд: повністю прозора і сяюча. Однак ефекту вистачить дуже ненадовго, якщо не завдати захисного покриття, і ось тут починаються проблеми.
Мало хто думає, що пластикову фару не можна просто покрити шаром будь-якого захисного лаку. Якщо склад вибрано неправильно, оптика дуже швидко покриється павутиною тріщин. Це сильно позначиться на її функціональності – така фара світитиме ще гірше, ніж до процедури. Зрештою її доведеться замінити, тому що ніякі напівзаходи вже не спроможні виправити справу.
Щоб уникнути такого, для захисту відполірованої фари необхідно використовувати тільки спеціальний двокомпонентний лак. Так, він коштує дорожче і потребує більше часу на нанесення, але тільки так ви отримаєте гарантію збереження зовнішнього вигляду фари. Головне, точно дотримуватися інструкції. Слід також звернути увагу на різновид двокомпонентного лаку, бо тут теж можна помилитися. Такі лаки є не лише глянсові, а й матові. Однак останні є не найкращим вибором, оскільки погіршують світлопропускні можливості фари.