Особистий прийом мера Дніпра: звернення містян розглядають комплексно, якісно та оперативно

Опубликовано Виолетта Негода - пт, 21/07/2023 - 14:30
Дніпро

Мешканці будинку по вулиці Янтарній, 44, з низкою комунальних проблем звернулись до міського голови Дніпра, Бориса Філатова, для особистого прийому.

«Давно в нас нічого не робили. Звернулися до нашого мера, і за місяць, може півтора все зробили. Добре зробили», - ділиться мешканець будинку по вул. Янтарній, 44 Федір Коломоєць.

За дорученням міського голови Бориса Філатова КП «Житлосервіс-5» виконало ряд аварійних робіт у будинку. 

«Відремонтували вимощення, утеплили цоколь будинку, замінили систему холодного водопостачання. Частково провели заміну електричних мереж: у двох під’їздах роботи виконані, ще у двох – зробимо до кінця року. А ще виконали ремонт міжпанельних швів – ізолювали їх, щоб узимку будинок не мав тепловтрат», - звітує представник департаменту житлового господарства Єгор Худяков. 

Варто зазначити, що кожен містянин має можливість звернутися до міського голови Дніпра для вирішення своїх питань. Особливо, якщо проблема пов'язана з будинком, який є комунальною власністю. На прийомах у міського голови фахівці з різних сфер готові допомогти та дати поради, які допоможуть прискорити вирішення проблем.

«Спершу мешканці повинні звернутися до обслуговуючого підприємства. Це або КП «Житлосервіс-5», або КП «Житлосервіс-4», в залежності від району. Потім на місце виїжджають спеціалісти, проводять обстеження будинку, складають акт, і вже з цим актом можна звертатися до міського голови», - каже Єгор Худяков. 

За останні шість місяців було розглянуто 140 звернень, пов'язаних з питаннями житлово-комунального господарства, на особистих прийомах міського голови Дніпра, Бориса Філатова. Зазначена кількість звернень наразі знаходиться у процесі вирішення, і всі вони планують бути виконані до кінця поточного року.